Sraz fanoušků BioWare aneb lekce marketingu od EA

V sobotu od 14 hodin se ve středověké krčmě Anno Domini 1471 v Praze konal vopičí sraz fanoušků her BioWare. Akce pořádaná u příležitosti uvedení datadisku Dragon Age: Origins – Awakening na náš trh byla v České republice jedinečnou ukázkou toho jak se starat o vlastní hráčskou komunitu. A to i přesto, že se nerozdávaly banány ani žádné jiné ovoce!!!
Logo - BioWare Corp. - Drak
Předně, nešlo o bohapustou tiskovou akci pouze pro novináře a lidi z herní branže. Bylo to především o setkání fanoušků her BioWare – zúčastnit se mohl kdokoliv kdo se přihlásil a vešel. Už tohle samo o sobě je hodné následování. Udělat tiskovku, kde nakrmíte a obdarujete novináře umí každý. Udělat zábavnou akci pro novináře i fanoušky bez rozdílu, které jen tak mimochodem nakrmíte, obdarujete a ještě zabavíte, to se hned tak nevidí.

BioWare sraz fanoušků 2010 - středověká kapela
BioWare sraz fanoušků 2010 - středověká kapela

Na srazu se sešlo celkem něco málo přes sto hostů, kteří zcela zaplnili stylizovanou středověkou hospodu. Připraven byl už od odpoledne program, kterým provázel Tomáš Zvelebil, tvůrce pořadu GamePage. Znalostní kvíz BioWare her byl příjemným zpestřením, nicméně rozhodně nejzajímavější byla diskuse s herními „osobnostmi“, která se točila nejen kolem her od BioWare, ale zabrousila i do obecnějších problémů týkajících se tvorby a marketingu her.

Kdo měl chuť, mohl si ve speciální místnosti zahrát datadisk Procitnutí ještě před jeho vydáním (dnes) na asi desítce notebooků. Po skončení herních diskusí a vyhlášení výsledků kvízu přišly na řadu tanečnice a středověká kapela, obojí plné energie, která ještě více rozproudila veselící se přítomné. Večerem se neslo především skvělé povzbuzení jedné z tanečnic „chlastáme až padáme“. Davem se proplétala také čarodějná kartářka, která na požádání vyložila budoucnost blízkou i vzdálenou. A vždycky měla pravdu!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.