Proč PlayStation 3 neselže?

GameDaily má pět důvodů, proč PlayStation 3 nebude propadák:

  • ZNAČKA – 200 milionů prodaných PlayStation a PlayStation 2 má svou váhu
  • MICROSOFT TO POSRAL – PS2 se leckde prodá za měsíc stejně nebo víc, než konzole Xbox 360
  • JAPONSKO – Za týden se v Japonsku prodá 1500 konzolí Xbox 360 a 30 000 konzolí PS2.
  • BLU-RAY – Blu-ray disky nabízejí dostatek místa a PS3 bude nejlevnější Blu-ray přehrávač.
  • ONLINE SLUŽBA – narozdíl od konzole Xbox 360 zcela zadarmo, se shopem, browsením (myš, klávesnici lze připojit k PS3 přes USB) a všemožnými dalšími serepetičkami. Jasně, Xbox Live Arcade má svoje kouzlo, zejména pro nezávislé vývojáře. Ti ale pro Sony zas tak důležití nejsou. Sony PlayStation je značka spotřebního zboží, nikoliv platformy pro vývoj her. Běžný zákazník, který si PS3 kupuje ví o vývoji her kulový.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *