Diablo 3 – podrobnosti z Gamescomu 2010

Kolín, Německo. Herní výstava Gamescom 2010 je v plném proudu. Blizzard pořádá tiskovou konferenci a odhaluje další střípky o očekávaném hitu Diablo 3. Magazínu IGN to ale nestačí, a tak si odchytává šéfa vývoje hry Jaye Wilsona a zpovídá ho o dalších podrobnostech. Wilson není právě sdílný, spoustu nových informací o Diablu 3 má Blizzard přichystáno na letošní Blizzcon, který se koná už na konci října. Přesto, něco nového do světa vypustil.

Jak daleko je vlastně Blizzard s vývojem Diabla 3? Podle Wilsona se právě teď masivně rozbíhají práce na clé hře. Tvoří se veškerý obsah – monstra, bossové, dodělávají se některé akty, předměty, opracovávají se questy. „Pořád ještě budujeme, ale budujeme velmi rychle,“ řekl Wilson redaktorům IGN. Co se týká rozlehlosti hry, Diablo III bude podle něj srovnatelné s Diablem 2. Znovuhratelnost čili „replayability“ bude opět jedním z nejdůležitějších témat hry.

Stejně jako v Diablu 2 bude i v D3 obtížnost nightmare a hell. Všechny dungeony budou generované náhodně. Exteriéry budou mít náhodně distribuovaná monstra a questy. Questy mají být víceméně lineární. Podle Wilsona nemají fanoušci Diablo zálusk na nějaké složité postranní questování. Naopak chtějí jít jasně za cílem a užívat si intenzivní příběhovou linku. Co se týká systému skillů, chtějí nás vývojáři na Blizzconu překvapit. Bude proti D2 vypadat jinak, ale funkčně bude podobný. Horadricova kostka je fuč, místo ní nastupuje nový craftovací systém Artisan.

1 komentář u „Diablo 3 – podrobnosti z Gamescomu 2010“

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *